Næste arrangement:

SÅ ER VI I GANG IGEN...

Fredag den 25. september 2020
får vi besøg af ingen ringere end
THOMAS KJELLERUP.

Viby Musik forening har tidligere haft besøg af den garvede troubadour og nogen nærmere præsentation er næppe nødvendig, men i modsætning til tidligere besøg har bestyrelsen set sig nødsaget til at træffe visse forholdsregler af hensyn til Corona smitte. Antallet af publikummer er blevet halveret ligesom den traditionelle spisning og lotteriet er suspenderet. Derudover vil foreningen naturligvis overholde myndighedernes krav til offentlige arrangementer med behørig afstand, håndsprit osv.
Ønsker man at bruge mundbind skal det selv medbringes.

Arrangementet starter kl. 19:00 og prisen er kr. 200,- for medlemmer og kr. 250,- for ikke medlemmer. Derudover vil der som sædvanlig være mulighed for
at købe øl, vin, vand og kaffe til yderst rimelige priser.

Billetter skal forudbestilles hos Viby Musikforenings formand Erik Larsen senest 21. september på tlf. 7178 4130 eller Email: vibymusikforening@gmail.com.

Grundet de begrænsede antal billetter vil de i første omgang blive tilbudt foreningens medlemmer og der vil derfor ikke annonceres offentligt.